Ludzie Izery • Piotr Dominik

Piotr Dominik Kierownik ds. Strategii Marki

Doświadczenie w obszarze strategii marki zdobył m.in. w trakcie prowadzenia dwóch agencji zajmujących się markami we współpracy z partnerami z Austrii (Vice Media). Zanim trafił do zespołu Izery, pracował jako konsultant w zakresie marketingu. Praca ze startupami nauczyła go pewnej zwinności i optymalizacji działań, a z międzynarodowymi markami była często świetną lekcją do tego, aby przypatrzeć się, jak poukładane są wybrane procesy w firmach. Okazjonalnie wykłada na uczelniach i publikuje artykuły dotyczące tematów technologicznych, które są mu bliskie.

Piotr uważa, że obecnie żyjemy w rzeczywistości, w której proces budowania marki jest dużo trudniejszy niż kiedyś, a przez to… jeszcze bardziej ekscytujący. Marka w dzisiejszych czasach dostaje paszport aktywności, jakiego nie miała nigdy wcześniej. I albo stworzy się świat, którego inni chcą być częścią, albo nawet nie ma mowy o ekspansji międzynarodowej. Stworzenie takiego świata to m.in. zadanie Piotra w Izerze.

Prywatnie Piotr uwielbia spędzać czas na łonie natury: campingi, jeziora, lasy, rzeki, ognisko, hamak za Warszawą i supy… Nigdy nie ma też dość kultury (koncerty, muzea, sztuka nowoczesna, teatry, książki, audiobooki). Ceni poczucie humoru, dystans, lekkość i serdeczność.